Afaceri

Comandă advertoriale de la profesioniști și bucură-te de rezultate neașteptate

În momentul în care o companie sau un brand ia decizia de a face publicitate unui anumit produs sau serviciu, trebuie să găsească cele mai bune opțiuni de promovare. Advertorialul este o opțiune corectă pentru a efectua acest tip de acțiuni .

Advertorialul – ce presupune acest tip de publicitate?

Un advertorial este o piesă publicitară realizată de companii pentru a anunța lansarea pe piață a unui nou produs, în așa fel încât utilizatorul să fie prins de povestea sau știrile scrise în presă. Mai exact, este o reclamă în care produsul este anunțat sub forma unei știri cu link building advertoriale.

Advertorialul este o modalitate de promovare pe care toate companiile ar trebui să-l ia în considerare, deoarece deține informații valoroase, interesante și utile. Adică, datorită acestuia, consumatorii sunt prinși în poveste și, prin urmare, va apărea nevoia unei achiziții.

De asemenea, acesta funcționează și ca o dovadă socială, deoarece face ca produsul sau serviciul să pară cu adevărat util, până la punctul de a fi recomandat de un mijloc media.

Avantajele și dezavantajele advertorialelor

Reclamele publicitare oferă o serie de avantaje agenților de marketing, inclusiv capacitatea de a publica mai mult conținut promoțional decât anunțurile tradiționale. Advertorialele tind să fie foarte lungi, ceea ce oferă posibilitatea de a promova aspecte specifice ale unui produs sau de a intra în detalii despre o marcă.

În plus, dacă este utilizat în mod eficient, conținutul unui advertorial nu va promova doar produsele sau marca care face publicitate. De asemenea, va ajuta autorul sau agenția de publicitate să se impună ca lideri de opinie sau experți, ceea ce ar putea provoca un efect colateral și poate genera mai multă încredere și mai mult contact. Desigur, este puțin probabil ca reclamele de calitate slabă să beneficieze de aceste beneficii, deoarece consumatorii le observă.

Un dezavantaj poate fi și faptul că advertorialele riscă să fie criticate de cititorii obișnuiți ai publicației, dacă au impresia că advertorialul este înșelător într-un fel. Sau, datorită regulilor de etichetare publicitară, mai este posibil ca cei mai sceptici cu privire la publicitate ar putea să nu le citească.

Scopul reclamelor publicitare este de a oferi conținut promoțional cititorilor sau consumatorilor într-o manieră obiectivă. Pentru publicare advertoriale, trebuie pregătit conținutul în conformitate cu unele convenții tipice ale site-ului web, publicației sau mediului în care va apărea, astfel încât să nu arate în mod evident ca publicitate. Se crede că acest lucru ar putea fi benefic deoarece mulți consumatori nu au încredere în conținutul publicitar și cred că nu este transparent. În plus, odată cu creșterea software-ului de blocare a reclamelor și a televiziunii la cerere, procentul de oameni care urmăresc conținut publicitar mai explicit scade tot timpul.

Cu toate acestea, recent, este obișnuit ca advertorialele să apară pe site-uri web, bloguri, rețele sociale și alte publicații online. Aici, premisa de bază este aceeași: articolele promoționale sunt scrise de Kontento publicare advertoriale SEO și proiectate să arate ca un conținut editorial obiectiv, care atrage utilizatorii.

 

Related Articles

Close