Cum sa fac?ItOptimizare Seo
Cum se face indexarea si difuzarea paginilor siteului tau pe internet?
In continuare va oferim informatii utile despre indexarea si difuzarea paginilor pe motoarele de cautare. In timp ce acceseaza cu crawlere, Googlebot detecteaza pagini noi sau actualizate pentru a le adauga la indexul Google.
Folosim un numar impresionant de calculatoare pentru a explora miliarde de pagini web. Programul responsabil de explorare se numeste Googlebot (numit si „robot” sau „robot de indexare” sau „spider” in limba engleza). Procesul Googlebot se bazeaza pe algoritmi; programele noastre de calculator determina site-urile de explorat, frecventa explorarii si numarul de pagini de extras din fiecare site.
La inceput, sunt explorate adresele URL ale paginilor Web incluse intr-o lista generata in timpul proceselor anterioare de explorare. Adaugate la aceste adrese URL sunt date de sitemap furnizate de webmasteri. Link-urile de pe fiecare pagina a site-urilor accesate de Googlebot sunt detectate si adaugate in lista de pagini de explorat. Noi site-uri, modificari ale site-urilor existente si linkuri non-functionale sunt enumerate si utilizate pentru actualizarea indexului Google.
Nu se accepta plati pentru a vizita mai frecvent un site si se separa orice activitate de cautare Google de departamentul de vanzari AdWords.
Fiecare dintre paginile cu crawlere este procesata pentru a compila un index mare care sa indice toate cuvintele intalnite si locatia lor pe fiecare pagina. De asemenea, procesam informatiile incluse in etichetele de continut si atributele cheie, inclusiv etichetele „Titlu” si atributele alt. Multe tipuri de continut pot fi procesate, dar nu toate. De exemplu, nu se poate accesa cu crawlere continut din fisiere media imbogatit sau pagini dinamice.
Cand un utilizator scrie o solicitare, computerele cauta paginile corespunzatoare din index si returneaza cele mai relevante rezultate. Sunt luati in considerare mai mult de 200 de factori pentru a calcula relevanta unei pagini, dintre care unul este clasamentul PageRank. PageRank evalueaza importanta unei pagini bazate pe link-uri de la alte site-uri care se refera la acea pagina.
Cu alte cuvinte, toate legaturile care apar pe alte site-uri si care fac legatura cu una dintre paginile dvs. sunt luate in considerare pentru a stabili clasarea PageRank a site-ului dvs. Nu toate linkurile sunt echivalente: Google depune eforturi pentru a identifica legaturile de spam si alte practici care afecteaza calitatea rezultatelor cautarii. Cele mai bune legaturi sunt cele furnizate pentru calitatea continutului dvs.
Pentru a obtine un clasament favorabil in rezultatele cautarii, este important ca site-ul dvs. sa fie corect explorat si indexat de Google. Regulile pentru webmasteri afiseaza cateva bune practici pentru a va ajuta sa evitati greselile obisnuite si pentru a imbunatati clasarea site-ului dvs.
Functiile Google, cum ar fi sugestiile de ortografie si autocompletarea, au fost concepute pentru a salva timpul utilizatorilor prin afisarea termenilor de cautare, a greselilor comune si a interogarilor populare. Ca si rezultatele cautarii google.com, cuvintele cheie utilizate de aceste functii sunt create automat de crawlerele motorului de cautare si de algoritmii de cautare.
Aceste predictii sunt afisate numai atunci cand credem ca pot salva timpul utilizatorului. Daca un site se clasifica bine pentru un anumit cuvant cheie, inseamna ca am determinat, printr-un algoritm, ca continutul sau este relevant pentru cautarea utilizatorului.
Exista cea mai buna oferta de costuri optimizare seo cu Dan Bradu pe care le puteti vedea accesand linkul.