Altele

Cand este nevoie de serviciul de gazduire sediu social?

In cazul in care intentionati sa incepeti propria afacere, cu siguranta trebuie sa cunoasteti cateva detalii importante, asa ca vom discuta despre acest aspect in cele ce urmeaza, pentru a va face o idee.

Mai intai de toate este important sa stiti care este tipul de firma care vi se potriveste (SRL, SRL-D, PFA), iar mai apoi este important sa cunoasteti lista de documente de care aveti nevoie pentru a va putea pregati dosarul de inregistrare a firmei la Registrul Comertului.

Aici aveti doua optiuni, astfel ca va puteti ocupa pe cont propriu de realizarea dosarului si de depunerea acestuia la Registrul Comertului, sau va puteti indrepta atentia spre serviciile unei firme de specialitate.

Deasemenea este important sa stabiliti numele pe care il va avea firma pe care o veti infiinta, asa ca ar trebui sa aveti o lista de cateva nume, pentru a nu avea surpriza neplacuta ca numele preferat sa fie ocupat.

Un aspect foarte important de care trebuie sa tineti deasemenea cont este stabilirea sediului social al firmei, iar acesta poate fi un proces facut in paralel cu ceilalti pasi. Aici va puteti gandi la un sediu de firma precum un apartament personal sau unul de inchiriat, o casa, etc,

Apoi trebuie trecut sediul social pe numele firmei, iar aici este necesar contract de comodat sau contract de inchiriere incheiat intre proprietarul imobilului si firma. Mai este necesara si o cerere de inregistrare a documentului privind dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si mai trebuie si o cerere pentu eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social, iar acestea se obtin de la Biroul de Informatii al Registrului Comertului.

Puteti insa opta pentru o varianta mult mai simpla, si anume pentru gazduire sediu social firma, astfel ca veti avea sediul firmei intr-o cladire de birouri.

In cazul in care nu detineti in proprietate un spatiu comercial sau un imobil, cu siguranta aveti nevoie de gazduire sediu social firma. Deasemenea, de o asemenea gazduire puteti avea nevoie si in conditiile in care nu primiti acordul vecinilor sau al asociatiei de proprietari pentru a va desfasura activitatea.

Puteti opta pentru gazduire sediu social firma si atunci cand intentionati sa aveti sediul social al firmei intr-o cladire moderna de birouri, sau cand doriti sa va mutati sediul intr-o alta locatie.

Dupa ce rezolvati si aceasta problema cu sediul social, urmeaza redactarea actului constitutiv al societatii care trebuie sa contina informatii recum datele de identificare ale asociatului sau asociatilor, forma de organizare a firmei, denumirea societatii, specificarea sediului social, sediul secundar daca exista mai multe puncte de lucru, obiectul principal si activitatile secundare ale firmei, capitalul social dar si cota de participare la profit si pierdere a asociatiilor, desemnarea administratorului pe o perioada stabilita de asociati care poate fi limitata sau nelimitata.

Urmatorul pas conta in realizarea capitalului social dupa care urmeaza completarea declaratiilor pe proprie raspundere.

Mai este necesar apoi specimenul de semnaturi si copii dupa cartile de identitate ale asociatilor si administratorilor, dupa care se completeaza cererea de inregistrare a firmei.

Urmeaza apoi depunerea dosarului, iar dupa 3-4 zile lucratoare firma va fi infiintata.

Taguri

Related Articles

Check Also

Close
Close